maanantai 7. syyskuuta 2015

Paljon Onnea Vinski!

Jälkeenpäin tarkasteltuna aika on suorastaan lentänyt. Tänään rakas, maailman paras Vinski viettää 7-vuotissynttäreitä ja minä pistän käteni kyynärpäitä myöten ristiin ja toivon että saadaan kulkea vielä toinen samanlainen matka yhdessä. Toiveissa voi olla jopa jotain perää, mikäli kaikki kerrankin menisi niinkuin elokuvissa - Vinskin isoäiti Gara eli 14-vuotiaaksi.

Vinski on kaikkea sitä mitä minä koiralta toivoinkin. Sen voi ottaa mukaan minne vaan, sen kanssa oon saanut koittaa ihan jokaista harrastusta jota oon vain halunnut (ei oo koskaan jäänyt koirasta kiinni!) ja valtavasta energiamäärästään ja moottoristaan huolimatta Vinski on arjessa maailman helpoin, luotettavin ja vaivattomin kaveri, ja välillä musta tuntuu että se lukee mun ajatuksia.

Päivääkään en vaihtaisi pois meidän yhteisestä matkasta! Tähän Vinskin synttäreiden kunniaksi pieni kuvakavalkadi matkan varrelta.


 Tästä yhteinen matkamme alkoi vuosia sitten :)



Vauva-Vinski ja "krapulakatse" <3



Leikkimässä ja talonvahtina, ikää reipas 3kk.



Ensimmäinen joulu.



Ensimmäinen kevät, iso poika jo!



Ja kaunis.


Lapsuudenkaveri Ramses.


Ykä liittyi porukkaan 2010.


"Serkkujen" kanssa. Mummo tykkää kun lapsenlapset tulee koirineen kylään... :D  


7 vuotta Vinskiä.<3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti